Thursday, December 11, 2008

Tujuan Penubuhan 313

Apa tujuan 313 ini di tubuhkan?. Tujuan 313 di tubuhkan adalah untuk menyatupadukan semla umat islam terutamanya golongan muda yg bnyk terpesong daripada akidah. Golongan muda masa kini bnyk tercenderung dlm gejala tak sihat, bergaduh sesama sendiri, terikut anasir2 liar. Hal ini menyebabkan ISLAM sering di hina, di pijak oleh KAFIR!. Kami ahli 313 tidak ada kaitan langsung dengan PEKIDA, 30, 36, 77. Bahkan, kami juga tidak ada kaitan dgn kongsi-kongsi gelap & Kumpulan samseng yg ada di Malaysia.

Matlamat kami adalah untuk mempertahankan ISLAM, menyatukan anak2 bangsa melayu terutama golongan muda, bersama-sama mengembangkan syiar ISLAM dgn lebih luas.Selain itu, perjuangan Tentera 313 adalah kerana ALLAH SWT!, kami ahli 313 mahu membantu bangsa melayu yg di tindas, di hina.Kami tak mahu anak2 muda melayu terlibat dgn gejala tak sihat.

Kami beranggapan bahawa anak2 muda melayu yg terjebak dlm gejala x sihat merupakan anak2 muda yg memalukan bangsa mereka sendiri, menjatuhkan maruah ISLAM dan memberikan pandangan negatif terhadap orang2 kafir. Sebahagian Anak2 muda sekarang makin taksub dengan anasir-anasir luar.

Intiharnya, kami ahli 313 berharap umum memahami maksud 313, paham matlamat kami dan umum mesti berfikiran luas dan positif. Marilah bersama-sama kita mengembangkan lagi syiar ISLAM dengan lebih luas!. Mudahan bangsa melayu menjadi bangsa yang cemerlang dan contoh pada masa akan datang!.

Takkan melayu hilang di dunia!
Bersatulah Bangsa Melayu demi mempertahankan bangsa,agama dan negara kita!
Bangkitlah! Bangkitlah!
Bangsa Melayu perlu bangkit berusaha memajukan bangsa kita ke arah yg cemerlang!.

No comments:

Post a Comment